Friday, May 8, 2009

Fatally Oi!

Band yg aku kenal melalui kepetahan vokalisnya bercakap.Dari myspace terus menjadi kwn dan seterusnya menjadi supporter terkuat(mungkin) utk band beliau.Peristiwa tahun lepas mungkin masih lagi menghantui setiap ahli kumpulannya.Peristiwa hitam di mana sesuatu berlaku semasa ingin beraksi di IPOH.Peristiwa lama mungkin.

"LUPAKAN PERISTIWA LAMA"


Mungkin ada diantara mereka yg marah atau mungkin juga tersenyum sinis bila aku berkata begitu sambil memaki-maki di dalam hati...

"Kau ckp senang la,yg mati bkn kau..kau nak kau jela yg main"

bukan nak blagak atau ape,utk aku yg menyokong ni rasa sedih kalau bubar camtu je
dulu letak R.I.P
pastu buang

aku rasa x keterlaluan kalau aku ckp band ni seumpama Hidup Segan Mati Tak Mahu.

bukan mengeji tp bagi aku itu realiti.

Dan utk mamak.Kau sebagai vox aku rasa pengorbanan kau da cukup besar.walaupun bukan dari segi wang ringgit tp cara pengorbanan tu da cukup utk buat aku salute kt kau.Bukan nak megah2kn atau ape.Tp antara sume band member kau paling berbeza dan aku paham,susah nak bekerja dgn "ROCKSTAR".haha!


Aku xnk la merapu panjang².Cuma ape yg aku harap kali ni..main la kt gig tu.Aku tau payment dia mungkin x sebesar dan sekencang payment BxC.Tp sekurang²nya kau bole tunjuk kt skinhead² yg kutuk kau..yg kau masih lagi true.



Take it OR Leave it.





OH ANA. :D

No comments:

Post a Comment