Tuesday, June 2, 2009

Muka SOMBONG [Buat-Buat atau Semulajadi.?]

Habis je busking sabtu lepas tibe² Shafiq call aku.Dia cakap nak lepak² pastu nak ajak balik skali.Aku pun OK je laa.Lagipun kalau balik awal mmg xde buat ape.Pendekkan cite mase atas motor Shafiq tbe2 bukak cite..

"Weh yen,ade org ckp kau sombong dow"

"Sombong?haha.moron..celah mane plak aku sombong?"

"Tah la..bdk2 yg lepak ngan aku aritu ckp muka kau sombong..nampak mcm poyo gila"

"Ow yeke?mampos la..xknl aku nak ckp aku sombong..ni yg aku kesah ni!"




HA-HA-HA.

Sombong ke aku weh?Kalau sombong,celah mane sombongnye?haha.
Gila lawak sial bdk² tu..

Kalau tang muka la aku sombong..tu bukan sombong namanye brader.Muka aku da mmg camni.Dari zaman skola dlu org ade ckp muka aku muke sombong.So mmg x bole ubah.Kenal dlu la..baru ckp.Stakat tgk muka pastu kau buat cerita kt sume org aku sombong.WTF.?!haha


Nak tau aku sombong ke tak?Muka ni buat² sombong atau semulajadi?Tegurla aku..pastu kau rumuskan la sendiri.





Bagai Anjing Menyalak Bukit.hahaha

2 comments:

  1. hah..bdk tuh sure tangkap syahdu ngan muker ko..muker konfiden..

    ReplyDelete