Saturday, September 5, 2009

SECOND COMBAT


Secara jujur,kali pertama aku mendengar bunyian hardcore dari mamak masa tu tahun 2000 bape tah..aku x igt.Yela mase tu bodoh air lagi,1st time dgr mcm bodo gile..dapat plak mamak bagi aku lagu second combat.Dgn suara ein yg bagi aku mcm gampang time tu,dgn muzik berterabur..HAHA!macam haram!

Tapi day by day,aku mula explore lirik² diorang.Kadang² aku terfikir gak,camne ein bole fikir sejauh tu.yelaa..org mcm kita biasanya mmg xkn fikir pasal benda² tu sume.

Igt lagi time straight answer tour malaysia 2007.Mamak dgn muka PIG dia.Sing along lagu infidelity.Macam moron ass!HAHA!

Hari demi hari,tahun demi tahun..semua makin tua,dan benda yg bagus biasanya satu hari nnt mesti akan berakhir.
2009 tahun penamat utk SECOND COMBAT.1st time dpt tau opkos la aku x caya.Aku buat xtau je,sbb member² yg bgtau.Last² bila nampak sendiri kt headline diorang tulis LAST SHOW DECEMBER 2009,baru aku btol² percaya.

Dari pertikaman rakan sesama rakan,manusia berlagak hebat yg kononnya tidak ada yg lebih hebat melainkan dia sorang saja yg hebat sehinggalah masalah pemakaian yg tiba² menjadi isu.
Semuanya dgn niat menjatuhkn.
For those guys yg berniat menjatuhkn..sudah² la,band kau pon diorang yg bwk main gig.
Lupa daratan ke?!


Kalau betul lah diorang jd utk R.I.P. Maka tahun 2009 akan jadi tahun utk band² terbaik R.I.P!




WARNING FOR YOU!-Breakin' Chains

No comments:

Post a Comment