Sunday, November 8, 2009

Ubah mentaliti atau anda mati

ini video terbaru si pemakan babi.
video beliau sedang memaki hamun pekerja TNB kerana putusnya bekalan elektrik di tempat tinggal beliau.

Dalam video ni beliau sering mempersoalkan mengapa pejabat TNB masih terang sedangkan satu kawasan tersebut putus bekalan.

Hey si pemakan babi!utk pengetahuan cetek anda.Bangunan mcm TNB ada backup electic.Dont be stupid!Jangan ambil contoh yg jauh lahh.Lihat saja Shopping Complex contohnya..pernah blackout?breakdown?walaupun guruh berdentum..hujan dan ribut taufan melanda.Steady je..kita bole membeli belah mcm kt luar xde ape.
Belajar sampai luar negara.Benda kecik mcm tu pun xbole nak fikir.What a shame!

video ini aku kongsikan utk pembaca.Renungkan.Bukan ingin menyuntik sifat racist didalam diri anda.
Apakah peristiwa 13 mei berulang kembali baru kita mahu berubah?itu sudah terlambat..


4 comments:

  1. bdo gk dowg ni..aishh..memalukn btol la..

    ReplyDelete
  2. sepatut nya dah lama tarik kerakyatan cina bodoh tu, tu lah PAK LAH lembuttt sangat

    ReplyDelete