Tuesday, February 9, 2010

Bangsaku 'penganut' ANTIFA

Sabtu lepas aku diberitahu bahawa aku adalah salah seorang yang berada di dalam senarai ANTIFA.
Tau apa itu ANTIFA?Cari sendiri.takde masa nak cerita.

Senarai yang membariskan mereka² yang bersifat rasis.Ramai juga yang disebut hari tu.Tapi apa yang aku tau nama aku ditulis dengan nick AYEN-FATALLY Oi!.
HAHA!
im not skinhead u motherfucker!

Jika orang muda seperti aku menulis begini secara lantang aku akan dikritik dan di anggap rasis.Tetapi kenapa bila DATUK IBRAHIM ALI berkata² tetang melayu tiada siapa yang berani melabel beliau sebagai seorang rasis?Mungkin kerana beliau sudah berumur.Ahli² ANTIFA ni takut dgn org tua kot.HAHA!

Aku pun bukanlah seorang yang sepenuhnya rasis.Maksud aku..rasis tetap rasis tetapi bertempat.Biar ada sedikit sifat rasis didalam diri.Ini utk bangsa kita juga.
Lihat contoh mudah seperti yang berlaku di Pulau Pinang.Bila Cina memimpin.Habis bangsa melayu ditidas.Kenapa ANTIFA² ini tidak meletakkan M.B PENANG di dalam senarai orang2 yang dikehendaki mereka?Cina babi tu terang² seorang yang bersifat perkauman.

Kesimpulannya jangan jadi bodoh.ANTIFA hanyalah pergerakkan luar negara dan pada aku tidak perlu dibawa ke Malaysia.Ini tanah air kita.Jika kita[bangsa melayu] sendiri tidak mempertahankannya.Tidak mustahil ianya akan hilang.

Ingat!
Nama asal Malaysia adalah TANAH MELAYU..bukan TANAH CINA atau INDIA.


*Its not about being racist,its about being MALAY-Brown Attack

25 comments:

  1. ske keberanian ko mnulis..tp careful jgk,tkot jdik mcm aduka taruna..isu ni kn agak sensitif ..


    P/s: tipula kalo skit pn xde racist dlm hati bangse lain..cth,mcm ko ckp kt p.p..

    ReplyDelete
  2. its not about being rascist.
    but its about being.
    MALAY.
    kalau 1malaysia.
    kenapa mesti ada pecahan?
    UMNO-MCA-MIC.

    haha. isu paling baru.
    wakil najib kata.
    org cina dtg jual badan.
    org india dtg jd pengemis!
    tu agak rascist!

    pehal xkuar tv3 dan rtm?
    jangan buat kelakar la weh!
    mana ko (antifa msia?) leh buang
    sifat rascis dalam diri kaw!

    sbb dari kecik kita hidup
    diajar mengenai perbezaan.
    bodoh = pandai
    kaya = miskin.

    fikirkan.

    rascist biar bertempat!
    jangan sampai kita diperkuda di tanah sendiri.
    macam Melayu Singapura...

    ReplyDelete
  3. aku ngaku aku pun rasis.
    tapi india aku boleh masuk beb.

    petang2 sepak2 bola kat padang. boleh jugak la buat modal lepak.

    tapi cina? haram beb. haram la klu nak lepak ngn cina. cina mmg terlebih poyo skrg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. diamlah chibai
      berapa kawan cina lu ada?

      Delete
  4. yang nyata.antara yang menerbitkan komen mereka setuju dalam diri masing2 pasti akan mempunyai sifat perkauman.

    So utk ANTIFA.Carilah kami.Kami betul2 ingin berada di dalam senarai pencarian manusia2 rasis anda.

    tolong ye!

    ReplyDelete
  5. wahai orang² polis,lebih baik serah diri.
    ;-)

    ReplyDelete
  6. aku mengaku aku racist.


    *lepak dengan kau baru sekali.tapi kalau kau mati, aku confirm. aku menangis.

    ReplyDelete
  7. kemana perginya semangat mydin??
    kemana perginya pengikut on jafar?
    kemana perginya tulisan samad ismail?
    kemana perginya pembela melayu?

    semuanya haprak!! semua buat x tau..
    camne nak tau??
    hapuskan yang baru...
    hidupkan yang dulu...

    ReplyDelete
  8. to amir: org jahat and org baik ada dlm sume race. kulit xckp pape. dgn sume, ada yg prangai cm kimak, and yg ok. ada india yg prangai cm malay ade malay yg prangai cm org putih ade cina yg prangai cm india.... I rasa xptt "group"kan satu race and ckp "i tak suka that race". ptt pandang kt sesape and say "i tak suke org tu sbb attitude dia". xkn SEMUA dalam satu bangsa sume poyo atau sume perfect. tu dah anggap manusia mcm robot, bukan orang dgn perasaan and unique.

    to ayen: i stuju with some points yg u bagi. gud job.

    ReplyDelete
  9. antifa hanya di luar negara setuju sngt..

    melayu yg tiru hanya melayu yg bodoh dan nk populariti

    ReplyDelete
  10. Fuck you.!! sedarlah ko tu org indon.. org melayu malaysia semua punya darah indon. mana dtg melayu ko.?? hahaha! yes.! u r racist..!

    ReplyDelete
  11. ANTIFA is a world wide organization.. kat tanah arab pn ader.palestin pn ramai penganut antifa. antifa malaysia dtg dri org melayu tapi org islam, buddha, christian, takder istilah bangsa.. ko mati pn kat padang marsya bkn ko diadili dgn nama melayu, tp islam.. btol kan ayen fatally oi!.? dlm sistem al quran pn ader menyebut tentang bahayanya racism.. apakah agama kamu ni melayu yen.? ader plak agama melayu yer.. hahaha! u r just malay fucked up..!!

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. so fuck you too 'MAN' !

    come and face me n talk about dis.
    D A R E ?!

    ReplyDelete
  14. meraputih bintang12February 15, 2011 at 4:43 AM

    kita bangsa manusia dari ADAM dan HAWA..kita ini adalah sama..yang membezakan kita adalah ketaqwaan aja....sifat rasis ini adalah dilarang sama sekali dalam ajaran islam...kerana dalam islam itu sendiri ada kaum arab,parsi,eropah,cina india dan melayu..bukan ka ALLAH menciptakan manusia berpuak puak dan bersuku suku kerana untuk mengenali satu sama lain..dan bukanlah berperang...nyata pengaruh kafir eropah berjaya menjadikan melayu di malaya ini bertuhankan sekular yang dibawa peranan oleh golongan elit melayu UMNO...ramai melayu tidak sedar lagi...UMNO dah banyak menipu melayu..sejak dari dulu hingga sekarang puak UMNO berjaya menyerap pemikiran MELAYU dengan pemikiran rasis..agar puak UMNO ini mampu untuk terus memerintah dan melakukan banyak KORUPSI..dan NYATA juga..DAP tidak boleh di pakai jua...pemerintahan DAP yang kononya ini memperlihatkan KESAMARATAAN hanyalah sebuah ungkapan kosong saja...mereka berlaku rasis dan menghina kaum melayu dan india dan MEMPERTABATKAN kaum CINA mereka saja...dan dari sini kita boleh tahu...pemerintahan golongan ELIT(x kira melayu,cina atau india)semua tidak boleh dipakai...mereka mempunyai AGENDA kotor mereka sendiri...hapuskan sahaja golongan ini yang banyak memperhambakan dan memperbodohkan golongan macam kita ini demi kepentingan politik mereka sendiri..

    bagi aku negara kita ini akan berlaku indah jika tiada sentimen sentimen sperti diatas..
    melayu cina dan india boleh menjalani kebudayaan dan kepercayaan masing masing dengan tenang..hormat menghormati satu sama lain...dan TIADA DUNIA RASIS DAN FASIS..TIADA GOLONGAN ATASAN,hanya keadilan kebebasan dan kesamarataan...

    ReplyDelete
  15. antifa tu anti perkauman....yang perkauman tu nazi

    ReplyDelete
  16. kau rasis kau pergi duduk dalam gua. takda orang kacau...

    ReplyDelete
  17. aku rasis dengan melayu macam kau

    ReplyDelete
  18. antifa hanya mampu berdebat dalam social network mcm nie..tapi bila berdepan?

    ReplyDelete
  19. Antifa ialah anti-rascist. kaji balik. pemalas.

    ReplyDelete
  20. fuck you lah chibai
    i“ll smash your fucking face!!!

    ReplyDelete
  21. Anti Rasist kpala otak Antifa,dah sapu vietnam semalam tu xrasis lagi ke?? Hahaha..buat lawak la budak Antifa malaysia ni..bodoh nk mampos,jgn ingat org xtahu korg pnya kerja..

    ReplyDelete