Sunday, April 26, 2009

Culik 5 pagi




Hari khamis aku kje mlm,mcm biasa kalau keje malam mmg aku tdo.xde mase nak kje.haha.tah mcm mne pagi tu aku xnk tdo..so aku pegi la amek penyapu..g sapu sampah.Mase nak sapu sampah keluar dari kedai,aku nmpk kete waja benti kt area kdai aku,ade sorang laki cina keluar kete dgn kain bapak besar..stok buat langsir pnye...haha!aku pon exited la nk tgk dia buat ape.Dari gaya mcm nak suprise kwn dia.Tgk2 dia tutup muka pompuan tgh jalan sorang2 kt situ.Tarik bagai nak gila.tp pompuan tu kuat..dia menjerit,kalah ejam restraint.haha!aku pon dgn semangat malaysia boleh pegi kt laki tu.mase tu x pikir ape dah.aku pikir nk pukul mamat cina tu je.haha![brani sbb ade brader2 teksi ^^].sampai je kt kete laki tu tros lepaskn pompuan tu.cuak cpt2 masuk dlm kete..member dia pon tros jalan...pikir2 balik klako pon ade..sbb time tu ade la 3-4 mat rempit,brader2 teksi ngan org kt kedai makan tgk kejadian tu mcm tgk org shooting drama gerak khas.bila kete tu da lari baru sebok2 sruh org kejar.
ahahahaha

kepada pompuan2 yg suke jln mlm2 sorang2.
korang jage2 la...mane tau jadi kt korang..bwk la pistol ke.m16 ke..ak 47 ke kalau korang nak jalan mlm2.
hahaha


*pompuan tu pompuan myanmar aku rasa..kalau melayu tu..aku rasa da kne agkut dah..haha!

No comments:

Post a Comment