Tuesday, April 28, 2009

Demi Sesuap SUSU ^^


Dalam pukul 10 lebih ade la sorang pompuan masuk kedai aku.Aku kenal pompuan tu sbb dia pernah datang dgn suami ngan anak dia.Dia masuk² je kedai..dia terus tanya..

"ade susu pekat tak?"

"susu buat teh?"(bkn ape..sbb aku bajet dia nak beli susu utk anak dia ke..)

"ye..bape paling murah ek?"

"RM2.60.."

"jap ehh..."(dia terus lari kuar kedai..)



Aku heran la..so aku pegi la tgk dia buat ape kt luar.Rupa²nya dia mntk org duit.Aku tros tutup pintu.

Tuhan je yg tau betapa sebaknya hati aku..mcm kena sentap beb..xtipu.Ye ar,dgn reaksi muka org tak kasi duit..mcm dia jijik gila.2-3 kali aku bukak pintu tgk dia tgh buat ape..last² aku tros pggl dia masuk dlm kedai..aku bagi je susu tu kt dia

"Ehh..xpayah bayar ke bang?"

"xpe saya bayar"

"Terima kasih ye bang"


Bukan nak tunjuk kebaikkan aku kt sini..sampai tulis blog ape sume.Cuma aku tertanya² mane pegi suami dia?dok umah jaga anak ke?isteri kuar sampai terpaksa mintak duit kt org?
WTF la weh.!Kalau kau malu nak mintak duit skalipun..jgn la suruh isteri kau yg buat.

*(Baru aku tau susah² aku,ade org lagi susah)


HIDUP SEGAN,MATI TAK MAHU

6 comments:

  1. sebab tu lah perempuan salu kata,
    lelaki ni, ramai nye, buaya.

    ReplyDelete
  2. ak salute ngan ko beb.

    ReplyDelete
  3. wuiyo. baik btol hati kau.

    tak gentleman ah suami akak tu.

    ReplyDelete
  4. hurm...
    mmg kat luar lg ramai
    yng hidup ssah n menderita..
    kita sama2 patut bersyukur...

    ReplyDelete
  5. minah tu minta duit kat orang? isk sadis.. kedai lu ni kat mana joe?

    ReplyDelete
  6. ouhh dah dgr dah cite kau nie .
    nasib takua air mata je kan . alololo...

    ReplyDelete